Про проведення круглого столу кафедри української та іноземних мов «Фахова підготовка іноземних громадян в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку»
22 грудня 2016 року проведено круглий стіл кафедрою української та іноземних мов на тему «Фахова підготовка іноземних громадян в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку», у роботі якого взяло участь 19 викладачів та завідувач відділу міжнародних зв’язків Ніконоров Д. М.
Під час проведення заходу висвітлено актуальні питання по фаховій підготовці іноземних громадян в Україні: педагогічні умови адаптації китайських студентів до навчання у спортивному ВНЗ, принципи відбору професійного релевантного матеріалу для посібника з української мови (на базі текстів з анатомії), технологія розвитку критичного мислення студентів-іноземців через читання і письмо, принципи організації програмного матеріалу з української мови для навчання іноземних аспірантів.
Зацікавленість викликала доповідь старшого викладача Вятчаніної С.В. «Педагогічні умови адаптації китайських студентів до навчання у спортивному ВНЗ», присвячена необхідним педагогічним умовам адаптації китайських студентів-першокурсників до навчання в українському ВНЗ для успішного подолання китайськими студентами дидактичного бар’єру та досягнення повного засвоєння ними форм і методів організації навчання в українській вищій школі.
Під час виступу старший викладач Хоружева Л.Є. у доповіді «Технологія розвитку критичного мислення студентів-іноземців через читання і письмо»,ь у якій зазначила критерії, які підвищать мовну компетенцію іноземних студентів.
Особливу увагу та активне обговорення учасниками круглого столу викликали «Принципи організації програмного матеріалу з української мови для навчання іноземних аспірантів» старшого викладача Бардіної Л.М., де було наголошено, що робота з іноземними аспірантами має свою специфіку, пов’язану з організацією навчального процесу та наповненням його
Принципи відбору професійного релевантного матеріалу для посібника з української мови (на базі текстів з анатомії) було висвітлено у доповіді старшого викладача Юнак В.Г., яка зосередила свою увагу на важливості відбору та методичної організації текстового матеріалу, що підлягає презентації та засвоєнню у процесі навчання; підґрунті змісту навчання української мови як іноземної; засадах навчання мовленнєвої діяльності та джерелах фактичної і лінгвістичної інформації.
Отже, кінцевим результатом своєї роботи викладачі кафедри бачать студента, зі сформованими професійними навичками, розвиненими якостями, що характеризують його як професіонала і представника еліти суспільства.